Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 51-59 из 59.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2019Штучний інтелект в маркетинговій діяльності підприємств торгівліПроскурніна Н. В.; Доброскок Ю. Б.; Проскурнина Н. В.; Proskurnina N. V.; Dobroskok Y. B.
2022Маркетинг туризму : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 242 «Туризм» освітньої програми «Туризм» першого (бакалаврського) рівняАлдошина М. В.
2023Особливості маркетингової стратегії туристичного підприємстваПогуда Н. В.
2013Робоча програма навчальної дисципліни "Економіка та бізнес" для студентів напряму підготовки 6.050101 "Комп’ютерні науки" денної форми навчанняРаєвнєва О. В.; Грачов В. І.; Гриневич Л. В.; Раевнева Е. В.; Грачев В. И.; Гриневич Л. В.; Rayevnyeva O. V.; Grachev V. I.; Grinevich L. V.
2021Менеджмент та маркетинг туризму. Методичні рекомендації до практичних завдань для студентів спеціальності 242 "Туризм" першого (бакалаврського) рівняАлдошина М. В.; Козубова Н. В.
2023Використання інтернет-маркетингу у просуванні брендів та продуктівКисельов О. С.
2023Аналітика даних в міжнародному маркетингу : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 051 "Економіка" освітньої програми "Міжнародна економіка" другого (магістерського) рівняДибач І. Л.
2023Розроблення програми підвищення конкурентоспроможності бізнесуВінников О.
2023Цифрові маркетингові комунікації: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 076 “Підприємництво та торгівля” освітньої програми “Підприємництво, торгівля та біржова діяльінсть” першого (бакалаврського) рівняЧупир О. М.