Поиск


Текущие фильтры:

Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 15.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2020Світове господарство і міжнародні економічні відносиниШталь Т. В.; Бестужева С. В.; Вовк В. А.; Козуб В. О.; Доброскок Ю. Б.; Проскурніна Н. В.
2020Трансформація бізнес-моделей підприємств роздрібної торгівлі в умовах цифровізаціїПроскурніна Н. В.
2020Концептуальний підхід до оцінки ефективності маркетингової діяльності підприємств роздрібної торгівліПроскурніна Н. В.
2020Аналіз маркетингових комунікацій підприємств роздрібної торгівлі зі споживачамиПроскурніна Н. В.; Шталь Т. В.
2020Оцінка ефективності маркетингових заходів підприємств роздрібної торгівлі в умовах цифрової трансформаціїПроскурніна Н. В.
2020Штучний інтелект у маркетинговій діяльностіПроскурніна Н. В.
2020Роль трансформації функцій маркетингу для забезпечення інноваційного розвитку підприємств роздрібної торгівліПроскурніна Н. В.
2020Маркетингова діяльність як засіб підвищення рівня міжнародної конкурентоспроможності підприємства ТОВ «Грінпауер-Про»Проскурніна Н. В.; Єресько Д. О.
2020Інструменти цифрового маркетингу як драйвер омніканальної роздрібної торгівліПроскурніна Н. В.
2022Аналітичні аспекти дослідження поведінки споживачів в умовах цифровізації економіки УкраїниПроскурніна Н. В.; Бестужева С. В.; Козуб В. О.