Поиск


Текущие фильтры:

Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-5 из 5.
  • назад
  • 1
  • дальше
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2015Організаційно-економічний механізм підвищення ефективності міжнародної рекламної діяльностіЛогвінова П. А.
2014Формування комплексу маркетингових комунікацій у зовнішньоекономічній діяльності підприємстваТкач В. Ю.; Tkach V. Y.
2020Міжнародний маркетинг на ринку туристичних послуг : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів спеціальності 242 «Туризм» третього (освітньо-наукового) рівняАлдошина М. В.
2022Маркетинг туризму : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 242 «Туризм» освітньої програми «Туризм» першого (бакалаврського) рівняАлдошина М. В.
2023Цифрові маркетингові комунікації: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 076 “Підприємництво та торгівля” освітньої програми “Підприємництво, торгівля та біржова діяльінсть” першого (бакалаврського) рівняЧупир О. М.