Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21809
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorШевченко І. О.-
dc.contributor.authorПтащенко О. В.-
dc.contributor.authorКошарна В. В.-
dc.contributor.authorКущ Я. М.-
dc.contributor.authorШевченко И. А.-
dc.contributor.authorShevchenko I. O.-
dc.contributor.authorPtashchenko O. V.-
dc.contributor.authorKosharna V. V.-
dc.date.accessioned2019-10-09T07:38:50Z-
dc.date.available2019-10-09T07:38:50Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationШевченко І. О. Бюджетна програма як основа програмно-цільового планування / І. О. Шевченко, О. В. Птащенко, В. В. Кошарна та інші // Вісник КНУТД. - 2019. - № 6(129). - С. 101-110.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21809-
dc.description.abstractВ статті розглянуто окремі аспекти оцінки ефективності та результативності формування і виконання бюджетних програм, зроблено висновок, що на сьогодні в Україні відсутні обґрунтовані методи оцінки ефективності та результативності формування та реалізації бюджетних програм, а також підходи до такої оцінки. Тому виникає загроза у ефективному становленні та розвитку програмно-цільового методу. Бюджетні програми покликані вирішувати першочергові поточні і стратегічні завдання на рівні територіальних утворень, сприяти досягненню якісних параметрів і критеріїв надання бюджетних послуг, встановлених в бюджетних програмах. У дослідженні виокремлено позитивні результати від використання показників оцінки соціальної та економічної ефективності. Встановлення системи оцінки показників економічної та соціальної ефективності реалізації бюджетних програм сприяє оптимізації використання фінансових ресурсів, підвищує рівень і якість роботи виконавців цих програм, знижує неефективний розподіл бюджетних коштів як на державному, так і на місцевому рівнях. В статье рассмотрены отдельные аспекты оценки эффективности и результативности формирования и выполнения бюджетных программ, сделан вывод, что на сегодня в Украине отсутствуют обоснованные методы оценки эффективности и результативности формирования и реализации бюджетных программ, а также подходы к такой оценке. Поэтому возникает угроза в эффективном становлении и развитии программно-целевого метода. Бюджетные программы призваны решать первоочередные текущие и стратегические задачи на уровне территориальных образований, способствовать достижению качественных параметров и критериев предоставления бюджетных услуг, установленных в бюджетных программах. В исследовании выделены положительные результаты от использования показателей оценки социальной и экономической эффективности. Установка системы оценки показателей экономической и социальной эффективности реализации бюджетных программ способствует оптимизации использования финансовых ресурсов, повышает уровень и качество работы исполнителей этих программ, снижает неэффективное распределение бюджетных средств как на государственном, так и на местном уровнях. Some aspects of evaluating the effectiveness and effectiveness of the formation and implementation of budget programs are considered in the article, it is concluded that today in Ukraine there are no substantiated methods for assessing the effectiveness and effectiveness of the formation and implementation of budget programs, as well as approaches to such assessment. Therefore, there is a threat to the effective formation and development of the program-target method. Budget programs are intended to solve the priority current and strategic tasks at the level of territorial units, to promote the achievement of qualitative parameters and criteria for the provision of budget services set in budget programs. The study highlighted positive results from the use of social and economic efficiency indicators. Establishment of a system for assessing the economic and social efficiency of budget programs implementation contributes to optimizing the use of financial resources, increases the level and quality of the work of the executors of these programs, and reduces ineffective distribution of budget funds at both the state and local levels.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectбюджетна програмаru_RU
dc.subjectмісцеві фінансиru_RU
dc.subjectбюджетиru_RU
dc.subjectфінансові ресурсиru_RU
dc.subjectбюджетна політикаru_RU
dc.subjectоргани місцевого самоврядуванняru_RU
dc.subjectбюджетная программаru_RU
dc.subjectместные финансыru_RU
dc.subjectбюджетыru_RU
dc.subjectфинансовые ресурсыru_RU
dc.subjectбюджетная политикаru_RU
dc.subjectорганы местного самоуправленияru_RU
dc.subjectbudget programru_RU
dc.subjectlocal financesru_RU
dc.subjectbudgetsru_RU
dc.subjectfinancial resourcesru_RU
dc.subjectfiscal policyru_RU
dc.subjectlocal governmentsru_RU
dc.titleБюджетна програма як основа програмно-цільового плануванняru_RU
dc.title.alternativeБюджетная программа как основа программно-целевого планированияru_RU
dc.title.alternativeBudget budget program as a basis of program-target planningru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (ОБК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
5Шевченко. стаття.pdf429,7 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.