Поиск


Текущие фильтры:

Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 11-20 из 24.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2018Методичні аспекти оцінки корпоративної культури у стратегічному управлінні підприємстваПолякова Я. О.; Полякова Я. А.; Polyakova Y. O.
2016Логіко-семантична основа формування базових компонентів стратегії підприємстваПолякова Я. О.; Полякова Я. А.; Polyakova Y. O.
2016Логіко-семантична структура формування конкурентних переваг підприємстваПолякова Я. О.; Полякова Я. А.; Polyakova Y. O.
2018Методика формування дистриб’юторської мережі підприємстваПолякова Я. О.; Юдін С. О.; Полякова Я. А.; Юдин С. А.; Polyakova Y. O.; Udin S. O.
2012Формування рекламного бюджету підприємства в процесі маркетингових комунікаційПолякова Я. О.; Полякова Я. А.; Polyakova Y. O.
2017Критерії вибору базових стратегій зовнішньоекономічної діяльності підприємстваПолякова Я. О.; Баскович Д. В.; Полякова Я. А.; Polyakova Y. O.; Baskovych D. V.
2019Evaluation of the results of the foreign economic activity of the enterprise based on the balanced scorecardPolyakova Y. O.; Полякова Я. О.; Полякова Я. А.; Yazieva A.
2019Оцінка результативності ЗЕД підприємства на засадах системи збалансованих показниківПолякова Я. О.; Полякова Я. А.; Polyakova Y. O.
2018Менеджмент зовнішньоекономічної діяльностіПолякова Я. О.; Полякова Я. А.; Polyakova Y. O.
2018Формалізація процесу вибору стратегічних альтернатив зовнішньоекономічної діяльності підприємстваПолякова Я. О.; Копендаха А. О.; Полякова Я. А.; Polyakova Y. O.