Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21946
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЯценко Р. М.-
dc.contributor.authorБаликов О. Г.-
dc.date.accessioned2019-10-29T10:04:15Z-
dc.date.available2019-10-29T10:04:15Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЯценко Р. М. Оптимізація функціональної структури бізнес-процесів сервісної ІТ-компанії / Р. М. Яценко, О. Г. Баликов // Development Management. – 2019. - 5(1). – Р. 35-50.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21946-
dc.description.abstractВ роботі запропоновано підхід до оптимізації функціональної структури бізнес-процесів сервісної ІТ-компанії, що засновано на системі управління бізнес-процесами як активною самоорганізованою життєздатною системою, яка враховує особливості розвитку галузі інформаційних технологій, що дозволяє оптимізувати структуру бізнес-процесів шляхом адекватного позиціювання та формального опису всієї сукупності складних ієрархічних взаємозв'язків з метою переходу від ієрархічної до функціональної структури бізнес-процесів підприємства з урахуванням зв’язків між елементами. Побудована система управління бізнес-процесами розглядається як сукупність бізнес-процесів стратегічного, тактичного та операційного рівня, що взаємопов’язані між собою в межах однієї стратегічної мети. Сформовано граф функціональних задач досліджуваної сервісної ІТ-компанії, що відображає інцидентність та тісноту зв’язків між бізнес-процесами. Запропонована модель оптимізації функціональної структури бізнес-процесів на основі алгоритму, що передбачає мінімізацію сумарних зв’язків підмножин вершин графу функціональних задач, за допомогою якого було побудовано оптимальну реструктуризовану систему бізнес-процесів, що підвищує ефективність управління досліджуваною сервісною ІТ-компанією. Було проаналізовано переваги та недоліки реструктуризованої функціональної структури бізнес-процесів сервісної IT-компанії. Визначено, що переструктурування системи бізнес-процесів буде ефективним тільки разом зі змінами в управлінні процесами підприємства на основі відповідних стратегій управління.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectбізнес-процесru_RU
dc.subjectфункціональна структураru_RU
dc.subjectсервісru_RU
dc.subjectмодельru_RU
dc.subjectІТ-компаніяru_RU
dc.subjectактивна системаru_RU
dc.titleОптимізація функціональної структури бізнес-процесів сервісної ІТ-компаніїru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (ЕКСА)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
1. DM_2019_01_Yatsenko_Final.pdf1,14 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.