Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22035
Назва: | Теоретичне обґрунтування поняття «гуманізація освіти» |
Автори: | Пилаєва Т. В. Будянська В. А. |
Теми: | гуманізація освіти процес гуманізації освіти особистості принципи та складові гуманізації методичні аспекти |
Дата публікації: | 2019 |
Бібліографічний опис: | Пилаєва Т. В. Теоретичне обґрунтування поняття «гуманізація освіти» / Т. В. Пилаєва, В. А. Будянська // Херсонський держ. ун-т: зб. наук. праць «Педагогічні науки». Вип. LXXXVІ, Херсон: 2019 - С. 60-64. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто питання гуманізації освіти як фактору розвитку людської особистості. Було використано логіко-системний і структурно-функціональний аналіз наукової літератури. Надано тлумачення поняття гуманізація освіти. Визначено основні принципи та складові процесу гуманізації. Схарактеризовано основні методичні аспекти та напрями процесу гуманізації в вищій школі. Подано педагогічні умови, що сприяють гуманізації процесу навчання. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22035 |
Розташовується у зібраннях: | Статті (ПІФП) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Статья Херсон.pdf | 195,82 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.