Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22103
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЛазаренко Т. В.-
dc.date.accessioned2019-12-03T09:57:32Z-
dc.date.available2019-12-03T09:57:32Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЛазаренко Т. В. Навчання аргументованого писемного мовлення студентів немовних спеціальностей закладів вищої освіти / Т. В. Лазаренко // Інноваційна педагогіка, Вип. 9, Т. 2, Одеса: 2019. – С. 42 – 45.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22103-
dc.description.abstractПропонується методика навчання студентів-нефілологів складання аргументованих писемних текстів. Запропонована методика базується на комунікативному підході і передбачає поетапність навчання аргументованого письма як творчої діяльності. Розроблено послідовність формування умінь письма і створено комплекс завдань на матеріалі англійської мови.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectіноземна моваru_RU
dc.subjectнавчання письмаru_RU
dc.subjectаргументоване письмоru_RU
dc.subjectписемне спілкуванняru_RU
dc.subjectтекст-есеru_RU
dc.titleНавчання аргументованого писемного мовлення студентів немовних спеціальностей закладів вищої освітиru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (ПІФП)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.