Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 39 (Search time: 0.008 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2018Інформаційна складова подієвого туризмуВовк К. М.; Вовк Е. М.; Vovk K.
2018Стратегічні пріоритети та механізми державного управління в туристичній індустрії УкраїниШведун В. А.; Ахмедова О. О.; Ахмедова Е. О.; Shvedun V.; Akhmedova O.
2018Особенности мотивации персонала ресторанного бизнесаКозубова Н. В.; Kozubova N.
2018Маркетинг в сфері івент-туристичної діяльностіВовк К. М.; Вовк Е. М.; Vovk K.
2018Перспективи співробітництва між Україною та Францією в галузі ностальгічного туризмуДехтяр Н. А.; Пудровська М. М.; Дехтярь Н. А.; Пудровская М. М.; Dekhtyar N.; Pudrovska M.
2018The event tourism as a component part of brand development strategy in UkraineVovk K.; Вовк К. М.; Вовк Е. М.
2018Management and Marketing of Tourism : syllabus for Bachelor's (first) degree students of speciality 242 "Tourism"Sushchenko О.; Naumik-Gladka K.; Aldoshyna M.; Сущенко О. А.; Наумік-Гладка К. Г.; Алдошина М. В.; Сущенко Е. А.; Наумик-Гладкая Е. Г.; Алдошина М. В.
2018Проблемні аспекти у зовнішньоторговельній діяльності України в контексті світових рейтингів (на прикладі «Doing business»)Проскурніна Н. В.; Тимошенко К. В.; Проскурнина Н. В.; Proskurnina N. V.; Tymoshenko K. V.
2018Напрямки удосконалення регіонального розвитку туризмуАхмедова О. О.; Ахмедова Е. О.; Akhmedova O. O.
2018Менеджмент та маркетинг туризму: робоча програма для студентів спеціальності 242 "Туризм" першого (бакалаврського) рівняАлдошина М. В.; Aldoshyna M. V.