Поиск


Текущие фильтры:

Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 29.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2018Ethics, psychology and skills of business communication: syllabus for students of ail specialties of the first (bachelor) levelNaumik-Gladka K. G.; Наумік-Гладка К. Г.; Наумик-Гладкая Е. Г.
2017Нейроекономічний підхід щодо розвитку підприємницької івент-діяльностіНаумік-Гладка К. Г.; Вовк К. М.; Наумик-Гладкая Е. Г.; Вовк Е. М.; Naumik-Gladka K. G.; Vovk K. M.
2020Тренди маркетингу та менеджменту брендів у туристичному бізнесі на засадах клієнтоорієнтованої економікиНаумік-Гладка К. Г.
2019Мотиваційний потенціал розвитку етнографічного туризму Харківського регіонуНаумік-Гладка К. Г.; Семків М. О.
2020Екологічність як базовий принцип гостинності та комунікаціїНаумік-Гладка К. Г.
2016Syllabus of the academic discipline "Culture of Business Communication" for students of training direction 6.140103 "Tourism" of all forms of studyNaumik-Gladka K. G.; Наумік-Гладка К. Г.; Наумик-Гладкая Е. Г.
2019Управління люкс-брендами: робоча програма навчальної дисципліни для студентів усіх спеціальностей першого (бакалаврського) рівняНаумік-Гладка К. Г.; Алдошина М. В.
2020Психологія економічної діяльності в умовах інформаційної економіки: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів третього (освітньо-наукового) ступеня спеціальності 242 «Туризм»Наумік-Гладка К. Г.
2019Методологія і організація наукових досліджень у туризмі: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 242 «Туризм» другого магістерського рівняНаумік-Гладка К. Г.
2020Методичні рекомендації до виконання дипломної роботи для студентів спеціальності 242 "Туризм" другого (магістерського) рівняСущенко О. А.; Стрижак О. О.; Наумік-Гладка К. Г.