Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22204
Название: Удосконалення управління якістю готельних послуг
Авторы: Валежний В. Г.
Ключевые слова: послуга
готельна послуга
готельна сфера
управління якістю
якість готельних послуг
Дата публикации: 2019
Издательство: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Библиографическое описание: Валежний В. Г. Удосконалення управління якістю готельних послуг : дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 242 "Туризм" / В. Г. Валежний. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2019.
Краткий осмотр (реферат): У роботі розглянуто поняття «послуга»; визначені особливості сф ери послуг; систематизовані підходи щодо тотального управління якістю; проаналізовано відмінності управління якістю в готельній сфері; проведено аналіз підходів до управління якістю в готельному господарстві; застосов ано науково-методичні підходи щодо управління якістю готельних послуг; визначено можливості оцінки лояльності клієнт ів у секторі обслуговування; обґрунтовані підходи щодо покращення управління якістю готельних послуг; запропоновано методику управління якістю обслуговування в індустрії гостинності через управління службовими зуст річами; обґрунтовано напрямки впровадження Servqual-методу в готельному господарстві; розглянуто можливості покраще ння якості обслуговування в готелях.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22204
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти (Т)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Валежний...2.pdf839,87 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.