Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22208
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКравченко Г. Ю.-
dc.date.accessioned2019-12-16T09:00:11Z-
dc.date.available2019-12-16T09:00:11Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКравченко Г. Ю. Управлінні професійним розвитком викладачів закладів вищої освіти на основі компетентнісного підходу / Г. Ю. Кравченко // Проблеми та шляхи реалізації компетентнісного підходу в сучасній освіті: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 11-12 квіт. 2019 р. / редкол.: Н.П. Крейдун [та ін.] – Х.: ФОП Бровін О.В., 2019. С. 84-86ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22208-
dc.description.abstractУ змісті на основі досліджень зроблено висновок, що професійна компетентність – це здатність педагога ефективно здійснювати професійну діяльність: швидко оволодівати сучасними способами діяльності та успішно виконувати професійні обов’язки. Необхідним елементом освітнього процесу компетентністного спрямування є розвиток професійної компетентності. Реалізація компетентністного підходу у формуванні та розвитку професійної компетентності викладача передбачає вибір змісту професійної діяльності, який сприяє здійсненню науково-методичного супроводу професійного зростання і сприймається як «власний» вибір, особистісний, що веде до індивідуалізації, створення власної траєкторії професійного зростання, відповідає конкретним заданим цілям.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectпрофесійна компетентністьru_RU
dc.subjectрозвиток професійної компетентностіru_RU
dc.subjectвикладачru_RU
dc.titleУправлінні професійним розвитком викладачів закладів вищої освіти на основі компетентнісного підходуru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (ПІФП)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.