Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22225
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кравченко Г. Ю. | - |
dc.contributor.author | Сергієнко В. О. | - |
dc.date.accessioned | 2019-12-16T13:15:56Z | - |
dc.date.available | 2019-12-16T13:15:56Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Кравченко Г. Ю. Використання ефективних методів у профілактиці учнівського булінгу в закладах освіти / Г. Кравченко, В. Сергієнко // сб. матеріалів "Сучасні проблеми управління підприємствами: теорія та практика": матеріали міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків 18 – 19 берез. 2019 p. - С.329-332 | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22225 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядається питання компетентності педагогів, щодо профілактики насильницьких дій серед учнів закладів освіти. У наш динамічний час особливої гостроти набувають проблеми, що стосуються етичних взаємин між людьми. Вміння подолати ці проблеми – умова подальшого виживання самого людства. Відповідальність за виховання підростаючого покоління лежить на педагогах. Саме від компетентності педагогів в питаннях попередження булінгу в закладах освіти залежить чи буде вирішена ця глобальна проблема в майбутньому. | ru_RU |
dc.language.iso | uk_UA | ru_RU |
dc.subject | булінг | ru_RU |
dc.subject | мотивація булінгу | ru_RU |
dc.subject | попередження булінгу | ru_RU |
dc.subject | формування компетентності педагогів | ru_RU |
dc.title | Використання ефективних методів у профілактиці учнівського булінгу в закладах освіти | ru_RU |
Располагается в коллекциях: | Статті (ПІФП) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
ВИКОРИСТАННЯ ЕФЕКТИВНИХ МЕТОДІВ У ПРОФІЛАКТИЦІ УЧНІВСЬКОГО БУЛІНГУ В ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ.pdf | 593,04 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.