Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/2227
Title: Формування маркетингової стратегї на підприємстві
Other Titles: Формирование маркетинговой стратегий на предприятии
Formulating marketing strategies of the company
Authors: Шмакова А. О.
Шмакова А. А.
Shmakova A.
Keywords: маркетинг
маркетингова стратегія
маркетингові дослідження
місія підприємства
рекламна кампанія
маркетинг
маркетинговая стратегия
маркетинговые исследования
миссия предприятия
рекламная кампания
marketing
marketing strategy
marketing research
the mission of the enterprise
advertising campaign
Issue Date: 2013
Publisher: ХНЕУ
Citation: Шмакова А.О. Формування маркетингової стратегї на підприємстві: дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 8.03060101 «Менеджмент організацій і адміністрування» / А.О. Шмакова. – Х.: ХНЕУ, 2013.
Abstract: Дипломна робота присвячена аналізу зовнішнього та внутрішнього середовища підприємства ПАТ «ХЕЛЗ «Укрелектромаш», дослідженню теоретичних та практичних аспектів формування маркетингової стратегії, та проведення маркетингових досліджень для її розробки. Об’єктом дослідження є підприємство ПАТ «ХЕЛЗ «Укрелектромаш» та його маркетингова діяльність, предмет дослідження - внутрішнє та зовнішнє середовище підприємства, етапи формування, розробка та реалізація маркетингової стратегії.
Дипломная работа посвящена анализу внешней и внутренней среды предприятия ОАО «ХЭЛЗ «Укрэлектромаш», исследованию теоретических и практических аспектов формирования маркетинговой стратегии, и проведению маркетинговых исследований для ее разработки. Объектом исследования является предприятие ОАО «ХЭЛЗ «Укрэлектромаш» и его маркетинговая деятельность; предмет исследования - внутренняя и внешняя среда предприятия, этапы формирования, разработка и реализация маркетинговой стратегии.
Research paper analyzes the external and internal environment of the enterprise "HELZ "Ukrelectromash", study theoretical and practical aspects of marketing strategy and marketing research for its development. The object of study is an enterprise "HELZ "Ukrelectromash" and its marketing activities, the object of study - the internal and external environment of the enterprise, stages of formation, development and implementation of marketing strategy.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2227
Appears in Collections:Дипломні магістерські роботи - 2013р. (МЛЕ)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.