Skip navigation

Монографії (МЕМЗЕД) : [16] Домівка зібрання Перегляд статистики

Огляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Дати збереження, сортування за спаданням): від 1 до 16 з 16
Дата випускуНазваАвтор(и)
2018Митне регулювання зовнішньоекономічної діяльності в Україні: сучасний стан, проблеми та перспективи розвиткуКотиш О. М.; Бестужева С. В.; Мілько І. В.; Котыш Е. Н.; Милько И. В.; Kotysh O.; Bestuzheva S.; Milko I.
2018Features of logistic management of a trading enterprise in innovative economyShtal T.; Proskurnina N.; Uvarova А.; Шталь Т. В.; Проскурніна Н. В.; Уварова А. Є.; Проскурнина Н. В.; Уварова А. Е.
2018Методичні аспекти оцінки корпоративної культури у стратегічному управлінні підприємстваПолякова Я. О.; Полякова Я. А.; Poliakova Y.
2018Інновації як об’єкт маркетингового управління в міжнародному бізнесіАндросова Т. В.; Козуб В. О.; Чернишова Л. О.; Кот О. В.; Козуб В. А.; Чернышова Л. А.; Кот Е. В.; Androsova T.; Kozub V.; Chernуshova L.; Kot E.
2017Методичне забезпечення моніторингу фінансових результатів підприємства – суб'єкта зовнішньоекономічної діяльностіКозуб В. О.; Круглова О. А.; Козуб В. А.; Круглова Е. А.; Kozub V. А.; Kruhlova O. A.
2017Стратегічне управління збутовою діяльністю підприємств на міжнародному ринку: маркетингово-логістичний аспектШталь Т. В.; Писаренко В. В.; Гуржій Н. Г.; Мелушова І. Ю.; Гуржий Н. Г.; Мелушова И. Ю.; Shtal T. V.; Pisarenko V. V.; Hurzhiy N. H.; Melushova I. Y.
2016MODERN TENDENCIES OF INTERNET MARKETING AS A TOOL OF INFLUENCE ON UKRAINIAN CUSTOMERShtal T.; Hurzhiy N.; Pilipchatina E.
2015Управління процесами взаємодії підприємств у каналах збуту в умовах глобалізаціїШталь Т. В.; Савицька Н. Л.; Доброскок Ю. Б.; Shtal T.; Savytska N.; Dobroskok Y.
2008Методические аспекты комплексной оценки и прогнозиформирования инвестиционной стоимости предприятиярования факторовПрокопович С. В.; Котыш Е. Н.; Прокопович С. В.; Котиш О. М.; Prokopovich S. V.; Kotysh O. M.
2010Теорія та практика оцінки інвестиційної вартості підприємств машинобудівної галузі УкраїниЗима О. Г.; Котиш О. М.; Зима А. Г.; Котыш Е. Н.; Zyma O. G.; Kotysh O. M
2008От архаики к постэкономике. Эволюция форм хозяйствования и развитие экономической теории: МонографияЛипов В. В.; Lypov V. V.
2011Институциональная комплементарность социально-экономических систем : монографияЛипов В. В.; Lypov V. V.
2015Управління процесами взаємодії підприємств у каналах збуту в умовах глобалізаціїШталь Т. В.; Савицька Н. Л.; Доброскок Ю. Б.; Шталь Т. В.; Савицкая Н. Л.; Доброскок Ю. Б.; Shtal T.; Savytska N.; Dobroskok Y.
2016MODERN TENDENCIES OF INTERNET MARKETING AS A TOOL OF INFLUENCE ON UKRAINIAN CUSTOMERShtal T.; Hurzhiy N.; Pilipchatina E.
2015Теоретико-методичні аспекти регулювання міжнародної торгівлі та торгівельного підприємництва в умовах глобалізаціїСерпухов М. Ю.; Serpukhov M. I.
2015Аналітичне підґрунтя формування механізму взаємодії суб’єктів торгівельного підприємства у маркетингових каналахПіддубний І. О.; Шталь Т. В.; Доброскок Ю. Б.; Поддубний И. А.; Poddubny I. A.; Stahl T. V.; Dobroskok Y. B.
Матеріали зібрання (Дати збереження, сортування за спаданням): від 1 до 16 з 16