Skip navigation

Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-5 зі 5 (час пошуку: 0.031 секунди).
  • назад
  • 1
  • далі
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2015Аналітичне підґрунтя формування механізму взаємодії суб’єктів торгівельного підприємства у маркетингових каналахПіддубний І. О.; Шталь Т. В.; Доброскок Ю. Б.; Поддубний И. А.; Poddubny I. A.; Stahl T. V.; Dobroskok Y. B.
2015Управління процесами взаємодії підприємств у каналах збуту в умовах глобалізаціїШталь Т. В.; Савицька Н. Л.; Доброскок Ю. Б.; Шталь Т. В.; Савицкая Н. Л.; Доброскок Ю. Б.; Shtal T.; Savytska N.; Dobroskok Y.
2017Стратегічне управління збутовою діяльністю підприємств на міжнародному ринку: маркетингово-логістичний аспектШталь Т. В.; Писаренко В. В.; Гуржій Н. Г.; Мелушова І. Ю.; Гуржий Н. Г.; Мелушова И. Ю.; Shtal T. V.; Pisarenko V. V.; Hurzhiy N. H.; Melushova I. Y.
2015Управління процесами взаємодії підприємств у каналах збуту в умовах глобалізаціїШталь Т. В.; Савицька Н. Л.; Доброскок Ю. Б.; Шталь Т. В.; Савицкая Н. Л.; Доброскок Ю. Б.; Shtal T.; Savytska N.; Dobroskok Y.
2018Features of logistic management of a trading enterprise in innovative economyShtal T.; Proskurnina N.; Uvarova А.; Шталь Т. В.; Проскурніна Н. В.; Уварова А. Є.; Проскурнина Н. В.; Уварова А. Е.