Статті студентів (МЕМ) : [47] Домівка зібрання Перегляд статистики

Огляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Дати збереження, сортування за спаданням): від 1 до 20 з 47
Дата випускуНазваАвтор(и)
2023Розвиток цифрових навичок маркетолога, як основний напрямок конкурентних перевагПосиній В. Є.
2022Стратегія диверсифікації як ключовий фактор підвищення конкурентоспроможності підприємствМантула Л. О.
2022Міжнародна конкурентоспроможність України в сучасних умовахМантула Л. О.
2022Державне регулювання міграційних процесів в Україні: проблеми та напрями удосконаленняЗолотухіна А. О.
2022Методичні аспекти формування міжнародної збутової стратегії підприємстваЄфремова К. В.
2022Оцінка вартості бізнесу як важлива складова міжнародної інвестиційної стратегії підприємстваВовнянко О. С.
2022Сучасний розвиток глобальної логістики: досвід для УкраїниБодак Д. В.
2022Роль збуту у розвитку міжнародного бізнесу підприємств УкраїниАлекберлі Лумуханим Ібрагім кизи
2022Analysis of the existing methodology of the assessing the competitiveness of the enterprise in the international marketShalaieva A. M.; Proskurnina N. V.
2021Вusiness communications as a component of effective enterprise managementGolikova Y.
2021Globalization and its influence on foreign economic activity of UkraineOstroverkh M. A.
2021Напрями розвитку експортного потенціалу аграрних підприємствКрасноруцький Д. О.
2021Етапи розвитку міжнародної інвестиційної діяльності компанійКорінчевська А. О.
2021Трансанціональні корпорації: сучасні риси, напрями розвитку і проблемиДем’янов Г. О.
2021Інвестиційна привабливість стартапів як важлива складова підвищення рівня конкурентоспроможності українських підприємств на світовій ареніДворніченко О. С.
2021Необхідність формування валютної політики підприємства під час ведення зовнішньоекономічної діяльності підприємстваТютюнник Д. А.
2020Особливості стратегічного планування ІТ-компаніїПишненко А. О.
2020Особливості розвитку маркетингових технологій ХХІ століття у зовнішньоекономічній діяльностіМельнікова А. В.
2020Використання ІТ-технологій в управлінні підприємствомМаренич Д. І.; Горобинська М. В.
2020Особливості маркетингового забезпечення при здійсненні зовнішньоекономічної діяльностіБуряк Д. С.
Матеріали зібрання (Дати збереження, сортування за спаданням): від 1 до 20 з 47