Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22561
Название: Удосконалення маркетингової діяльності підприємства
Авторы: Гладиш Д. Г.
Ключевые слова: підприємство
маркетингова діяльність
маркетингові комунікації
фірмовий стиль
контент-планування
комунікаційні взаємозв'язки
стратегічна концепція переговорів
поведінкова економіка
моделі вивчення поведінки споживачів
стратегії ціноутворення
Дата публикации: 2019
Библиографическое описание: Гладиш Д. Г. Удосконалення маркетингової діяльності підприємства : дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 075 «Маркетинг» / Д. Г. Гладиш. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2019.
Краткий осмотр (реферат): Метою дослідження є обґрунтування теоретичних засад та практичних рекомендацій щодо удосконалення маркетингової діяльності підприємства. Об’єктом дослідження є процес здійснення маркетингової діяльності підприємства. Предметом дослідження є теоретичні положення і практичні рекомендації, направлені на удосконалення маркетингової діяльності підприємства.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22561
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти (М)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Гладиш Д. Г.......2.pdf1,83 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.