Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22613
Название: Теорія і практика рекламної та PR-діяльності. Робоча програма для студентів спеціальності 061 "Журналістика" першого (бакалаврського) рівня
Авторы: Зима О. Г.
Голуб М. О.
Ключевые слова: реклама
рекламна діяльність
PR-діяльність
медіапростір
спеціальні події
медіакомунікації
виробник реклами
рекламодавець
Дата публикации: 2018
Издательство: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Библиографическое описание: Теорія і практика рекламної та PR-діяльності. Робоча програма для студентів спеціальності 061 "Журналістика" першого (бакалаврського) рівня [Електронний ресурс] / укл. О. Г. Зима, М. О. Голуб; Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця. - Електрон. текстові дан. (672 КБ). - Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2018. - 49 с. - Загол. з титул. екрану.
Краткий осмотр (реферат): Подано тематичний план навчальної дисципліни та її зміст за модулями й темами. Вміщено плани лекцій, практичних, лабораторних і семінарських занять, матеріали для закріплення знань (завдання для самостійної роботи, контрольні запитання), критерії оцінювання знань студентів, професійні компетентності, якими має володіти студент після вивчення дисципліни. Рекомендовано для студентів спеціальності 061 "Журналістика" першого (бакалаврського) рівня всіх форм навчання.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22613
Располагается в коллекциях:Методичні матеріали (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
2018-Зима О Г, Голуб М О.pdf758,56 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.