Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 151-160 из 167.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2023Соціологія. Методичні рекомендації до практичних завдань для студентів спеціальності 232 "Соціальне забезпечення" освітньої програми "Управління соціальною сферою" першого (бакалаврського) рівняЛугова В. М.
2023Управління конфліктами. Методичні рекомендації до самостійної роботи студентів усіх спеціальностей першого (бакалаврського) рівняЄрмоленко О. А.; Лугова В. М.
2023Наскрізна програма практики для студентів спеціальності 051 «Економіка» галузі знань 05 «Соціальні та поведінкові науки» ОПП «Соціоекономіка та управління персоналом» першого (бакалаврського) рівняІванісов О. В.; Лебединська О. С.
2023Стратегічний менеджмент у соціальній сфері. Методичні рекомендації до практичних завдань для студентів усіх спеціальностей першого (бакалаврського) рівняГончарова С. Ю.
2023Управління діловою кар’єрою : робоча програма навчальної дисципліни для всіх здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівняМішина С. В.
2023Економічна психологія: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 051 "Економіка" освітньої програми "Економіка" третього (освітньо-наукового) рівняНазарова Г. В.; Лугова В. М.
2023Основи самоменеджменту та лідерства : робоча програма навчальної дисципліни для всіх здобувачів вищої освіти третього (освтньо-наукового) рівняНазарова Г. В.; Лугова В. М.
2023Людський розвиток: робоча програма навчальної дисципліни для всіх здобувачів вищої освіти третього (освітньо-наукового) рівняНазарова Г. В.; Лебединська О. С.; Лаптєв В. І.
2023Креативна економіка : робоча програма навчальної дисципліни для для здобувачів вищої освіти спеціальності 051 "Економіка" освітньої програми "Економіка" третього (освітньо-наукового) рівняНазарова Г. В.; Лаптєв В. І.; Сотнікова Ю. В.
2023Креативний менеджмент : робоча програма навчальної дисципліни для всіх здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівняЛаптєв В.; Сотнікова Ю.