Поиск


Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 71-80 из 285.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2018Міжнародні соціальні інституції та програми: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 232 «Соціальне забезпечення» другого (магістерського) рівняСтепанова Е. Р.
2019Соціальна економіка та політика: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 232 "Соціальне забезпечення" другого (магістерського) рівняГончарова С. Ю.
2019Управління конфліктами. Методичні рекомендації до семінарських і практичних завдань для студентів усіх спеціальностей першого (бакалаврського) рівняЄрмоленко О. А.; Агавердієва Х. Ф.; Голубєв С. М.
2019Методологія науково-освітніх досліджень у соціальній сфері : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 232 "Соціальне забезпечення" другого (магістерського) рівня всіх форм навчанняНазарова Г. В.; Ачкасова О. В.
2020HR менеджмент: робоча програма навчальної дисципліни для студентів усіх спеціальностей першого (бакалаврського) рівняСтепанова Е. Р.
2019Креативна економіка та менеджмент : Робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 051 «Економіка» та 232 «Соціальне забезпечення»Сотнікова Ю. В.
2019Менеджмент у соціальній сфері : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 232 «Соціальне забезпечення» другого (магістерського) рівняМалюкіна А. О.
2016Робоча програма навчальної дисципліни "Основи наукових досліджень" для студентів напряму підготовки 6.030505 "Управління персоналом та економіка праці" всіх форм навчанняЄрмоленко О. А.
2016Методичні рекомендації до практичних завдань з навчальної дисципліни "Ринок праці" для студентів напряму підготовки 6.030505 "Управління персоналом та економіка праці" всіх форм навчанняПисаревська Г. І.
2016Робоча програма навчальної дисципліни "Облік і аналіз персоналу" для студентів спеціальності 8.03050501 "Управління персоналом та економіка праці" денної форми навчанняМішина С. В.