Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 15.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2020Фізіологія і психологія праці. Методичні рекомендації до практичних завдань та плани семінарських занять для студентів спеціальності 051 "Економіка" першого (бакалаврського) рівняПисаревська Г. І.; Семенченко А. В.
2020Нормування праці. Методичні рекомендації до виконання курсових робіт для студентів спеціальності 051 "Економіка" першого (бакалаврського) рівняСеменченко А. В.; Писаревська Г. І.
2020Ринок праці та зайнятість населення: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 232 "Соціальне забезпечення" першого (бакалаврського) рівняКасьмін Д. С.; Писаревська Г. І.
2020Рекрутинг: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 051 "Економіка" першого (бакалаврського) рівняПисаревська Г. І.
2016Методичні рекомендації до практичних завдань з навчальної дисципліни "Ринок праці" для студентів напряму підготовки 6.030505 "Управління персоналом та економіка праці" всіх форм навчанняПисаревська Г. І.
2021Консультування у соціальній сфері. Методичні рекомендації до практичних завдань та плани семінарських занять для студентів спеціальності 232 "Соціальне забезпечення" першого (бакалаврського) рівняПисаревська Г. І.
2018Фізіологія і психологія праці: робоча програма для студентів спеціальності 051 «Економіка» першого (бакалаврського) рівняПисаревська Г. І.
2019Ринок праці: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 051 «Економіка» першого (бакалаврського) рівняПисаревська Г. І.; Касьмін Д. С.
2019Консультування у соціальній сфері: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 232 «Соціальне забезпечення» першого (бакалаврського) рівняПисаревська Г. І.
2014Методичні рекомендації до практичних занять з навчальної дисципліни "Ефективність соціально-трудових процесів" для студентів напряму підготовки 6.030505 "Управління персоналом та економіка праці" денної форми навчанняПисаревська Г. І.; Назаров Н. К.; Чечетова-Терашвілі Т. М.