Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23507
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorІванова І. Ю.-
dc.date.accessioned2020-09-01T06:34:07Z-
dc.date.available2020-09-01T06:34:07Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationІванова І. Ю. Шевельов про втрату Я-унікальності в радянській українській рекламі [Електронний ресурс] / І. Ю. Іванова // Мова: Класичне - Модерне – Постмодерне. – 2019. – № 5. – С. 72–83. – Режим доступу : lcmp.ukma.edu.ua/issue/view/11816ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23507-
dc.description.abstractУ статті розглянуто основні характеристики радянської реклами як пропагандистської технології, що також описано в публіцистиці Ю. Шевельова. Визначено, що одним із дієвих інструментів радянської агітації є відмова від Я-унікальності, репресивна мовна політика. Це вплинуло на рекламний текст, створений за часів культу особи. Встановлено, що втрата Я-унікальності рекламного тексту відбувається внаслідок послідовного та свідомого лінгвоциду української мови, фізичного і морального знищення найкращих творців та носіїв національно-культурної ідентичності, плекання комплексу меншовартості людини, українця, винищення якісної преси та реклами рідною мовою, а далі прищеплення нового типу мислення – простого, клішованого, суттєво радянського - зцентрованого на єдиній престижній та визначній імперській мові – російській.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectрекламаru_RU
dc.subjectманіпулятивні технікиru_RU
dc.subjectрекламний текстru_RU
dc.subjectЮ. Шевельовru_RU
dc.subjectпубліцистикаru_RU
dc.subjectЯ-унікальністьru_RU
dc.subjectрекламний міфru_RU
dc.titleШевельов про втрату Я-унікальності в радянській українській рекламіru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Iванова_стаття.pdf207,4 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.