Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23645
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМаракушин А. І.-
dc.contributor.authorЧередніченко А. В.-
dc.contributor.authorБондар Л. В.-
dc.date.accessioned2020-09-07T09:21:57Z-
dc.date.available2020-09-07T09:21:57Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationМаракушин А. І. Фізичне виховання студентів економічних спеціальностей в сучасних умовах / А. І. Маракушин , А. В. Чередніченко, Л. В. Бондар // Інноваційна педагогіка. – 2020. – Вип. 23. – Т. 2. – С. 57–61.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23645-
dc.description.abstractВ статті автори пропонують деякі шляхи щодо вирішення проблеми функціонування неспеціальної фізкультурної освіти в сучасних умовах. Було проаналізовано сучасні підходи для вирішення зазначеної проблеми. Визначено, що науковці в своїх дослідженнях пропонують впровадження інновацій стосовно засобів, форм занять руховою активністю, змісту навчання студентів, методик, педагогічних умов, за яких буде підвищено ефективність навчального процесу студентів з фізичного виховання. Дослідження проводилось в Харківському національному економічному університеті імені Семена Кузнеця серед студентів першого та другого курсів груп фізичного та спортивного виховання. Досліджено ієрархію мотивів студентів, зокрема за гендерною ознакою, їх мотиваційно-ціннісне ставлення до сфери рухової активності. Ієрархія мотивів студентів щодо занять фізичним вихованням та спортом відрізняється за гендерною ознакою. Найбільш значущим мотивом для студентів є зміцнення здоров'я, найменш значущим – досягнення високих спортивних результатів. Більше хлопців хочуть досягти високих спортивних результатів, проте більше дівчат хочуть зміцнити здоров'я, підтримати руховий режим та скорегувати недоліки статури; більше половини досліджуваних мають низький рівень ціннісного ставлення до рухової активності. Розглянуто педагогічні умови за яких буде функціонувати процес фізичного виховання студентів з урахуванням потреб поліетнічних груп. Представлено кількісний склад (за країнами) іноземних студентів в Харківському національному економічному університеті імені Семена Кузнеця. За результатами дослідження, більшість студентів прибуло з країн Азії та Африки. Розглянуто зміст національних видів спорту (ігор) певних країн. Розглянуті в статті організаційно-педагогічні умови фізичного виховання студентів, на думку авторів, повинні сприяти вирішенню зазаначеної проблеми.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectстудентиru_RU
dc.subjectкомпоненти навчанняru_RU
dc.subjectмотиви до рухової активностіru_RU
dc.subjectфізичне вихованняru_RU
dc.subjectпедагогічні умовиru_RU
dc.subjectспортивна граru_RU
dc.titleФізичне виховання студентів економічних спеціальностей в сучасних умовахru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (ЗСЖіБЖ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Маракушин_А.I.,_Череднiченко_А.В.,_Бондар_Л.В._скрин.pdf473,38 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.