Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23666
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Борова Т. А. | - |
dc.contributor.author | Ведь Т. М. | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-08T06:59:35Z | - |
dc.date.available | 2020-09-08T06:59:35Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Борова Т. А. Теоретичні основи сутності поняття "трансверсальні компетентності" в постмодерністській освіті / Т. А. Борова, Т. М. Ведь // Інноваційна педагогіка. – 2020. – Вип. 21, Т. 3. – С. 154–158. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23666 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена дослідженню теоретичних аспектів поняття "трансверсальні компетентності" й висвітленню результатів аналізу різних підходів до їх класифікацій. Метою статті є обгрунтування теоретичних основ сутності поняття "трансверсальні компетентності" в межах постмодерністської освіти. Формування трансверсальних компетентностей у студентів ЗВО стає необхідним у суспільстві сталого розвитку, де якість освіти стає безумовною вимогою сучасної постмодерністської освіти. У статті висвітлено характеристики поняття «трансверсальні компетентності» й виокремлено три основні шляхи впровадження трансверсальних компетентностей в освітній процес на сучасному етапі розвитку суспільства. Розглянуто різні підходи до визначення поняття «трансверсальні компетентності» й проведено аналіз понять трансверсальних компетентностей. Визначено, що трансверсальні компетентності забезпечують "трансфер навчання", тобто перенесення набутих знань, умінь, навичок і метакогнітивних здібностей особистості на вирішення проблем і ситуацій реального життя. Досліджено основні класифікації трансверсальних компетентностей. Визначено схарактеризовані особливості трансверсальних компетентностей як універсальних і таких, що можуть допомогти в будь-якій професії. З’ясовано, що на використання трансверсальних навичок в освітньому процесі також впливає ринок праці, що вимагає від студентів оволодіння компетентностями, які допоможуть їм застосовувати свої знання в різних професійних сферах. Обґрунтовується значення формування трансверсальних компетентностей як пріоритетного напряму освіти в постмодернізмі. Перспективою майбутніх досліджень є необхідність дослідження трансверсальних компетентностей у контексті розвитку освітнього процесу в Україні, зокрема шляхи їх формування в системі підготовки майбутніх фахівців. | ru_RU |
dc.language.iso | uk_UA | ru_RU |
dc.subject | трансверсальні компетентності | ru_RU |
dc.subject | освітній процес | ru_RU |
dc.subject | класифікації трансверсальних компетентностей | ru_RU |
dc.subject | навички | ru_RU |
dc.subject | гнучкість трудової зайнятості | ru_RU |
dc.title | Теоретичні основи сутності поняття "трансверсальні компетентності" в постмодерністській освіті | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
Располагается в коллекциях: | Статті (ПІФП) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ведь, Борова. Стаття.pdf | 173,41 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.