Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23670
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Будянська В. А. | - |
dc.contributor.author | Мариківська Г. А. | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-08T07:44:07Z | - |
dc.date.available | 2020-09-08T07:44:07Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Будянська В. А. Шляхи формування мовленнєвої культури в закладах вищої освіти / В. А. Будянська, Г. А. Мариківська // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : наук. журнал / голов. ред. А. А. Сбруюва. – Суми : Вид-во СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2020. – № 1 (95). – С. 149–159. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23670 | - |
dc.description.abstract | У статті доводиться актуальність проблеми формування мовленнєвої культури студентів. Мета дослідження полягає в обґрунтуванні педагогічних умов формування мовленнєвої культури студентів у ЗВО. Узагальнення вивченої літератури з проблеми формування мовленнєвої культури особистості, самостійна робота в цьому напряму дозволили визначити шляхи формування мовленнєвої культури майбутніх фахівців: створення культурного мовленнєвого середовища; організації системної роботи з оволодіння студентами упорядкованою сукупністю нормативних мовленнєвих засобів; забезпечення постійного вправляння студентів у красномовстві. | ru_RU |
dc.language.iso | uk_UA | ru_RU |
dc.publisher | Вид-во СумДПУ ім. А. С. Макаренка | ru_RU |
dc.subject | мовленнєва культура | ru_RU |
dc.subject | педагогічні умови | ru_RU |
dc.subject | культурне мовленнєве середовище | ru_RU |
dc.subject | нормативні мовленнєві засоби | ru_RU |
dc.subject | красномовство | ru_RU |
dc.title | Шляхи формування мовленнєвої культури в закладах вищої освіти | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
Appears in Collections: | Статті (ПІФП) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Будянська стаття 3.pdf | 476,15 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.