Статті (Т) : [178] Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 178
Issue DateTitleAuthor(s)
2020Key aspects of branding tourism territory within the framework of cluster approach to tourism developmentTymoshenko K. V.
2020Digitalization forms of tourism industryTymoshenko K. V.
2020Брендинг туристичного підприємстваТимошенко К. В.
2020Methods of formation of the tourism brand of Ukraine as a factor of increasing competitivenessTymoshenko K. V.
2020Вплив пандемії коронавірусу Covid-19 на туристичну галузьСтрижак О. О.
2020Інститути-симулякри: сутність та місце в інституціональній системіСтрижак О. О.
2020Industrial Property Management: Sectorial AspectStryzhak O.; Ahmedova O.; Sushchenko O.; Pokolodna M.
2020The relationship between education, income, economic freedom and happinessStryzhak O.
2020The prospects of the marine and coastal tourism development in UkraineStryzhak O.; Ahmedova O.; Aldoshyna M.
2020The peculiarities of establishing the chapter flights market: European experience in UkrainePrymak T.; Ivchenko L.; Pohuda N.; Levchenko V.; Trynchuk V.
2020Макроекономічні показники як фактори впливу на обсяги виїзних туристичних потоківІвченко Л. О.; Погуда Н. В.; Мироненко А. М.
2020Дослідження чутливості туристичних потоків до впливу світових та локальних факторівПогуда Н. В.; Примак Т. Ю.; Івченко Л. О.
2020Корпоративна соціальна відповідальність як складова стратегії розвитку туристичного підприємстваПогуда Н. В.
2020Фактори стимулювання в’їзного туризмуПогуда Н. В.
2020Залежність розвитку туризму від впливу факторів зовнішнього середовищаПогуда Н. В.; Івченко Л. О.; Примак Т. Ю.
2019Диференціація маркетингових стратегій туристичних підприємств на основі розвитку франчайзингуПогуда Н.; Куріна К.
2020Особливості управління брендом туристичного підприємстваПогуда Н. В.
2019Розвиток туристичного бізнесу шляхом розширення франчайзингової мережіПогуда Н. В.
2019Туризм як індикатор розвитку економікиПогуда Н. В.
2020Екологічність як базовий принцип гостинності та комунікаціїНаумік-Гладка К. Г.
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 178