Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24355
Назва: Інтернет-маркетинг: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 061 «Журналістика» першого (бакалаврського) рівня
Автори: Птащенко О. В.
Салюк А. П.
Теми: Інтернет-маркетинг
електронна комерція
віртуальний простір
інтернет-технології
інформаційні технології
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Інтернет-маркетинг: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 061 «Журналістика» першого (бакалаврського) рівня: [Електронне видання] / укл. О. В. Птащенко, А.П. Салюк. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2020. – 13 с. (Укр. мов.)
Короткий огляд (реферат): Визначено мету і зв’язок дисципліни з іншими науками. Наведено компетентності, якими оволодівають здобувачі в процесі вивчення дисципліни. Подано тематичний план навчальної дисципліни, її зміст за модулями і темами, а також порядок та критерії оцінювання знань студентів. Рекомендовано для студентів спеціальності 061 «Журналістика» першого (бакалаврського) рівня.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24355
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (УСК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Інтернет-маркетинг.pdf791,87 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.