Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24369
Title: Розвиток міжнародної маркетингової діяльності підприємства
Authors: Жуковська А. А.
Keywords: міжнародний маркетинг
зовнішній ринок
експортна діяльність
збутова політика
ефективність
вдосконалення
Issue Date: 2020
Citation: Жуковська А. А. Розвиток міжнародної маркетингової діяльності підприємства: дипломна робота на здобуття освітнього ступеня магістра: спец. 051 «Економіка» / А. А. Жуковська. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2020.
Abstract: У роботі визначено сутність міжнародного маркетингу, наведено його цілі та завдання; розглянуто суть та види стратегій міжнародного маркетингу; досліджено сутність та методи управління міжнародною маркетинговою діяльністю підприємства; проведено аналіз фінансового стану ТОВ «ГРІНПАУЕР УКРАЇНА»; проаналізовано експортну діяльність підприємства та його маркетингову діяльність на зовнішніх ринках. На основі систематизації теоретико-методичних положень ефективного міжнародного маркетингу та проведеної оцінки міжнародного ринку машинобудування розроблено напрями удосконалення міжнародної маркетингової діяльності ТОВ «ГРІНПАУЕР та оцінено ефективність впровадження запропонованих заходів, які полягають в участі у спеціалізованій виставці, та оптимізації роботи корпоративного сайту.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24369
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти (МЕМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Жуковс_ка_А.А.........2.pdf1,69 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.