Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24369
Назва: Розвиток міжнародної маркетингової діяльності підприємства
Автори: Жуковська А. А.
Теми: міжнародний маркетинг
зовнішній ринок
експортна діяльність
збутова політика
ефективність
вдосконалення
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Жуковська А. А. Розвиток міжнародної маркетингової діяльності підприємства: дипломна робота на здобуття освітнього ступеня магістра: спец. 051 «Економіка» / А. А. Жуковська. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2020.
Короткий огляд (реферат): У роботі визначено сутність міжнародного маркетингу, наведено його цілі та завдання; розглянуто суть та види стратегій міжнародного маркетингу; досліджено сутність та методи управління міжнародною маркетинговою діяльністю підприємства; проведено аналіз фінансового стану ТОВ «ГРІНПАУЕР УКРАЇНА»; проаналізовано експортну діяльність підприємства та його маркетингову діяльність на зовнішніх ринках. На основі систематизації теоретико-методичних положень ефективного міжнародного маркетингу та проведеної оцінки міжнародного ринку машинобудування розроблено напрями удосконалення міжнародної маркетингової діяльності ТОВ «ГРІНПАУЕР та оцінено ефективність впровадження запропонованих заходів, які полягають в участі у спеціалізованій виставці, та оптимізації роботи корпоративного сайту.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24369
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Жуковс_ка_А.А.........2.pdf1,69 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.