Поиск


Текущие фильтры:

Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 41-50 из 80.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2023Реклама у контексті естетичного дослідженняОлексенко Я. І.
2023Особливості використання сучасних бізнес-моделей у медійному середовищіІльясова Н. О.
2023Вплив військового конфлікту на формування політичних поглядів суспільства засобами соціальних мережЯцун В. В.
2023Маніпуляції в рекламіКушнаренко Ю. М.
2023Бренд-комунікації: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 061 "Журналістика" освітньої програми «Реклама і зв’язки з громадськістю» першого (бакалаврського) рівняЛаріна К. В.
2023Бренд-комунікації: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 061 "Журналістика" освітньої програми «Медіа-комунікації» першого (бакалаврського) рівняЛаріна К. В.
2023Особливості формування медіастратегії підприємства із залученням концепції універсального дизайнуШвець Д. В.
2023Формування інформаційної безпеки українського суспільства в умовах війниАртеменко Ю. В.
2023Використання лідерів думок у рекламній кампаніїГольнік Є. С.
2023Впровадження засобів формування довіри у рекламіКулініч С. О.