Поиск


Текущие фильтры:

Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 51-60 из 80.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2023Вплив емоцій у рекламній продукції на поведінку споживачаКоваль Є. П.
2023Вплив розміщення рекламних конструкцій щодо розроблення дизайн-коду містаСосонна І. Р.
2023Реклама у контексті естетичного дослідженняОлексенко Я. І.
2023Використання теорії архетипів для вирішення психологічно-комунікативних завдань брендівЛаріна К. В.
2023Практичні аспекти зміни дискурсу бренд-комунікацій під час війниЛаріна К. В.
2023Подієвий PR: робоча програма навчальної дисципліни  для студентів спеціальності 061 "Журналістика" освітньої програми «Медіа-комунікації» першого (бакалаврського) рівняЗима О. Г.
2023Іміджологія: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 061 "Журналістика" освітньої програми «Реклама і зв’язки з громадськістю» першого (бакалаврського) рівняЗима О. Г.
2023Іміджологія: робоча програма навчальної дисципліни  для студентів спеціальності 061 "Журналістика" освітньої програми «Медіа-комунікації» першого (бакалаврського) рівняЗима О. Г.
2023Теорія та практика медійного дискурсу: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 061 "Журналістика" освітньої програми «Реклама і зв’язки з громадськістю» першого (бакалаврського) рівняПросяник О. П.
2023Семіотика медіатексту в контексті семантики культури: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 061 "Журналістика" освітньої програми «Реклама і зв’язки з громадськістю» першого (бакалаврського) рівняПросяник О. П.