Поиск


Текущие фильтры:

Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 21-30 из 37.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2022Ефективність негативних емоцій у рекламіРибалко К. В.
2022Social Communications in Dusiness EnvironmentYaresko K.; Chekshturina V.; Prosianyk O.; Zyma O.; Ivanova I.; Byelikova Y.; Sorokina H.; Afanasieva O.; Starkova H.; Яресько К.; Чекштуріна В.; Просяник О.; Зима О.; Іванова І.; Бєлікова Ю.; Сорокіна Г.; Афанасьєва О.; Старкова Г.
2022Проблема гендерних стереотипів в сучасних рекламних кампаніяхМедведєва Ю. Є.
2022Розроблення рекламної концепції з урахуванням гендерних стереотипівМедведєва Ю.
2021Маніпулятивні технології під час інформаційних війн: досвід пострадянської журналістикиІванова І. Б.; Яресько К. В.
2018Теорія і практика рекламної та PR-діяльності. Методичні рекомендації до виконання курсових робіт для студентів спеціальності 061 "Журналістика" першого (бакалаврського) рівняЗима О. Г.; Голуб М. О.
2023Доцільність використання застосунків як каналів просування рекламного продуктуЗагородня Є. О.
2023Впровадження прийомів монтажу у рекламних роликах відомих брендівКорольов Р. Ю.
2023Вплив засобів комунікації на процес становлення розвитку сучасного рекламного середовища й сфери public relationsЧермолих З. Г.
2023Маніпуляції в рекламіКушнаренко Ю. М.