Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 35.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2024Аналіз прецедентних феноменів у текстових матеріалах українських медіа про культуруЗима О. Г.; Костенко А. Ю.
2024Креативна рекламна кампанія як засіб популяризації української культуриБондаренко В. О.
2024Сутність корпоративного бренду, роль айдентики та фірмової продукції у його промоції на ринкуДюдяєва П. О.
2024Роль аудіовізуального контенту у формуванні спортивного образу та ідентичності хокейної командиБаранковська М. О.
2024Застосування семіотики як науки у брендінгуОлексенко Я. І.
2024Прецедентні феномени в фічерах українських медіа про культуру: ознаки та особливостіКостенко А. Ю.
2024Визначення основних елементів іміджу для закладів вищої освітиЗадорожна А. П.
2024Емоційний інтелект в інклюзивних процесах у суспільствіПросяник О. П.
2024Необхідність формування індивідуального стилю сторінки в Instagram для бізнесівФедоренко Є. Ю.
2024Дослідження іронії: від гумору до метаіроніїКозленко В. В.; Старкова Г. В.