Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 19.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2020Методи дослідження медіа: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 061 "Журналістика" другого (магістерського) рівняБєлікова Ю. В.
2016Робоча програма навчальної дисципліни "Організація маркетингових досліджень у сферах реклами та паблік рілейшнз" для студентів усіх спеціальностей усіх форм навчанняБєлікова Ю. В.
2017Медіатехнології : робоча програма для студентів спецільності 061 "Журналістика" спеціалізації "Медіа-комунікації" другого (магістерського) рівняБєлікова Ю. В.
2015Концептуальні основи управління емоціямиБєлікова Ю. В.
2016Технологія створення он-лайн анкети для маркетингово-моніторингових опитувань за допомогою Google FormsБєлікова Ю. В.
2015Гендерна специфіка соціальних мереж в Україні як основа для СММБєлікова Ю. В.
2015Гендерні особливості інтернет рекламиБєлікова Ю. В.
2016Драйвери та бар`єри використання on-line опитувань в Україні.Бєлікова Ю. В.
2014Дослідження емоційної температури суспільства з використанням соціальної мережі twitterБєлікова Ю. В.
2016Вплив розширення кнопки «like» facebook на оцінку ефективності смм кампаніїБєлікова Ю. В.