Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 30.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2020Роль та значення візуального контенту в освітленні соціальних проблемМаксименко І. В.
2020Засоби удосконалення візуального образу ювелірного бренду в цифровому просторіНіколаєнко Д. О.
2020Засоби удосконалення рекламного контенту в спеціалізованій пресіДядюшко М. Е.
2020Комунікативні засоби просуваня Інтернет-виданьЛюбченко Ю.
2015Гендерна специфіка соціальних мереж в Україні як основа для СММБєлікова Ю. В.
2020Організація комьюніті у соціальних мережах як засіб формування іміджу компаніїАндрющенко К. С.
2020Рекламні та PR засоби просування іміджу юридичної компаніїВіліченко Н. В.
2019Розробка комплексних інтернет-технологій для просування ЗВОБілоножко А. О.
2014Дослідження емоційної температури суспільства з використанням соціальної мережі twitterБєлікова Ю. В.
2017Інтернет-технології як ефективний інструмент просування освітніх брендівПтащенко О. В.; Мірошникова Є. Д.; Христенко М. Ю.