Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 12.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2016Реінтерпретація терміну langage як людської здатності (за «новим» Ф. де Соссюром)Просяник О. П.
2016Реінтерпретація терміну langage як людської здатності (за «новим» Ф. де Соссюром)Просяник О. П.
2016Проблемність поняття і терміну langageПросяник О. П.
2016Робоча програма навчальної дисципліни "Організація маркетингових досліджень у сферах реклами та паблік рілейшнз" для студентів усіх спеціальностей усіх форм навчанняБєлікова Ю. В.
2016Маркетингові дослідження напрямків діяльності підприємства на зарубіжних ринкахЖосан Г. В.; Трухачова К. В.; Зима О. Г.
2016Технологія створення он-лайн анкети для маркетингово-моніторингових опитувань за допомогою Google FormsБєлікова Ю. В.
2016Узагальнення інформації щодо способів маніпулювання та захисту від маніпуляціїЗима О. Г.
2016Драйвери та бар`єри використання on-line опитувань в Україні.Бєлікова Ю. В.
2016Особливості споживацької поведінки крізь призму комунікативного підходуСорокіна Г. В.
2016Споживацька поведінка у соціокультурному аспектіСорокіна Г. В.