Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 25.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2017Реклама як форма соціальної комунікації (теоретичні підходи)Сорокіна Г. В.
2017Проблема концептуалізації потенціального лінгвального буття і термін langue у рукописній спадщині Ф. де СоссюраПросяник О. П.
2017Роль наукового журналу “Economic development and cultural change” у популяризації економічних ідей Саймона КузнецяЧекштуріна В. М.
2017Комунікаційні стратегії розвитку високотехнологічного маркетингуПтащенко О. В.
2017Культура та комунікація : робоча програма для студентів спеціальності 061 "Журналістика" спеціалізації "Медіа-комунікації" другого (магістерського) рівняПросяник О. П.
2017Основи маркетингу : робоча програма для студентів спеціальності 061 "Журналістика" першого (бакалаврського) рівняЗима О. Г.
2017Управління комунікаційними процесами у бізнес-середовищі : робоча програма для студентів спеціальності 061 "Журналістика" спеціалізації "Медіа-комунікації" другого (магістерського) рівняЗима О. Г.
2017Медіатехнології : робоча програма для студентів спецільності 061 "Журналістика" спеціалізації "Медіа-комунікації" другого (магістерського) рівняБєлікова Ю. В.
2017Теорія та практика рекламної комунікації : робоча програма для студентів спеціальності 061 "Журналістика" спеціалізації "Медіа-комунікації" другого (магістерського) рівняСорокіна Г. В.
2017Використання інтернет-технологій для створення рекламної концепції ВНЗПтащенко О. В.; Цинцкіладзе А. Р.; Волкова В. В.