Поиск


Текущие фильтры:

Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 10.
  • назад
  • 1
  • дальше
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2023Доцільність використання застосунків як каналів просування рекламного продуктуЗагородня Є. О.
2023Впровадження прийомів монтажу у рекламних роликах відомих брендівКорольов Р. Ю.
2023Вплив засобів комунікації на процес становлення розвитку сучасного рекламного середовища й сфери public relationsЧермолих З. Г.
2023Маніпуляції в рекламіКушнаренко Ю. М.
2023Використання лідерів думок у рекламній кампаніїГольнік Є. С.
2023Впровадження засобів формування довіри у рекламіКулініч С. О.
2023Вплив емоцій у рекламній продукції на поведінку споживачаКоваль Є. П.
2023Теорія та практика медійного дискурсу: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 061 "Журналістика" освітньої програми «Реклама і зв’язки з громадськістю» першого (бакалаврського) рівняПросяник О. П.
2023Теорія та практика медійного дискурсу: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 061 "Журналістика" освітньої програми «Медіа-комунікації» першого (бакалаврського) рівняПросяник О. П.
2023Таргетинг як елемент рекламної комунікаціїКулікова К. В.