Поиск


Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 181-190 из 220.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2021Marketing and education: directions of distance learning developmentLysytsia N. M.; Byelikova Y. V.; Martynenko M. V.; Prytychenko T. I.
2021Philosophical Origins of Methodological Nomothetism of F. de Saussure’s ConceptLuchyk A. A.; Prosianyk O. P.; Stepanchenko I. I.
2021Involvement of language competencies of bilingual students during the study of foreign languages in higher education institutionsLysytska O.; Pochapska O.; Prosianyk O. P.; Suprun V.; Chastnyk O.
2021Strategic Management of Brand Positioning in the MarketGarachkovska O.; Sytnyk O.; Fayvishenko D.; Taranskiy I.; Afanasieva O. M.; Prosianyk O. P.
2018Transformation of the global economic space in the presentPtashchenko O. V.
2017Economіc dеvеlopmеnt based on international enterpreneurship and business tourismNardіеllo G. G.; Naumik-Gladka K. G.; Ptashchenko O. V.; Maliukina A. A.
2019Information security of Ukraine in globalization conditionsZyma О. G.; Shevchenko I. O.; Afanasieva O. M.; Stankova A. O.; Kosharna V. V.
2019International marketing and marketing audit in the context of european integration and globalizationZyma O.; Ptashchenko O. V.; Shevchenko I.; Afanasieva O. M.
2022Відеореклама як вид комунікації ЗВО з абітурієнтамиПросяник О. П.; Мірошніченко А. Д.
2022Медіа в Україні як засіб розв'язання соціальних проблемПросяник О. П.; Чмутова А. О.