Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24608
Назва: Оцінювання збалансованості бізнес-портфеля підприємства
Автори: Іпполітова І. Я.
Салун М. М.
Теми: бізнес-портфель
стратегічні одиниці бізнесу
портфельний аналіз
збалансованість портфеля бізнесів
маркетинговий підхід
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Іпполітова І. Я. Оцінювання збалансованості бізнес-портфеля підприємства / І. Я. Іпполітова, М. М. Салун // Економічний розвиток і спадщина Семена Кузнеця : матеріали міжнар. науково-практ. конф., 30-31 лист 2020 р. : тези допов. – Харків : ДІСА ПЛЮС, 2020. – С. 62–63.
Короткий огляд (реферат): Визначено, що маркетинговий підхід до оцінювання бізнес-портфеля підприємства є доцільним, оскільки передбачає уточнення статусу його складових та врахування ринкового взаємозв’язку між ними. Було доповнено існуючу процедуру оцінювання збалансованості портфеля бізнесів підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24608
Розташовується у зібраннях:Статті (ЕПОБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tezis_Ippolitova_Salun.pdf298,59 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.