Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24806
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКобринець О. С.-
dc.date.accessioned2021-03-02T08:20:26Z-
dc.date.available2021-03-02T08:20:26Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationКобринець О. С. Використання інформаційних технологій під час викладання іноземних мов у процесі дистанційної освіти: переваги і недоліки / О. С. Кобринець // Методика та специфіка викладання іноземних мов у закладах вищої освіти : тези доповідей Всеукраїнської наук.-метод. конф., 7 груд. 2020 р. : тези допов. – Харків: Нац. академія Нац-ої гвардії України, 2020. – С. 157-160.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24806-
dc.description.abstractПід час карантину дистанційна освіта постала як основа процесу навчання в усьому світі. Спираючись на досвід західних університетів, вітчизняна освіта за стислий проміжок часу зробила великий крок щодо удосконалення дистанційної форми навчання. У статті мова йде про переваги та недоліки дистанційної освіти. Серед основних переваг дистанційної освіти ми виокремлюємо зручність, чіткий графік навчального процесу при певній його гнучкості, інтерактивний зв'язок з викладачами (різноманітні форми спілкування онлайн і оффлайн), інтерактивні вправи та тести для перевірки набутих знань, наявність усіх етапів контролю засвоєння знань. Серед найголовніших недоліків зазначимо насамперед технічний та фінансовий аспекти. Інші недоліки: труднощі організації роботи в парах або в групах, неможливість поставити належним чином фонетику іноземної мови під час дистанційного навчання, обмежене спілкування студентів та учнів між собою, потенційні та вже набуті проблеми зі здоров’ям, недотримання часових обмежень у спілкуванні з боку учнів, технічні аспект перевірки робіт учнів та витрачений час на підготовку вчителями якісного контенту. Не викликає жодного сумніву, що дистанційна освіта є ефективною формою навчання та за умови поміркованого підходу щодо усунення вищезазначених недоліків має великі перспективи розвитку у нашій країні. І все ж сподіваємося, що вона не стане єдино можливою альтернативою, а буде гармонійно співіснувати з традиційними формами навчання.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectвітчизняна дистанційна освітаru_RU
dc.subjectвикладання іноземних мовru_RU
dc.subjectінформаційні технологіїru_RU
dc.titleВикористання інформаційних технологій під час викладання іноземних мов у процесі дистанційної освіти: переваги і недолікиru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті ( ІМтаМК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Кобринец_тези Нац Гвардия.pdf727,69 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.