Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24837
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorХорошевська І. О.-
dc.date.accessioned2021-03-04T10:42:43Z-
dc.date.available2021-03-04T10:42:43Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationХорошевська І. О. Cтруктура віртуального навчального середовища підтримки студентоцентрованого навчання зі спеціальності «Видавництво та поліграфія»/ І. О. Хорошевська // Інформаційні технології і засоби навчання. – 2020. – Т. 78. – №4. – C. 203–218.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24837-
dc.description.abstractУ статті запропоновано структуру віртуального навчального середовища, що є дієвим інструментом підтримки та активізації студентоцентрованого навчання зі спеціальності «Видавництво та поліграфія». На основі проведеного аналізу теоретичних та практичних напрацювань у напрямі розробки систем віртуального навчання та віртуальних навчальних середовищ, дослідження особливостей студентоцентрованого навчання і специфіки образу сучасного студента «цифрового покоління», дослідження особливостей самої предметної області спеціальності була розроблена модульно-компонентна структура віртуального навчального середовища. В основу процесу побудови структури покладена ідея внутрішньої та зовнішньої ресурсної інтеграції таких складових, як-от: базова платформа (тобто навчальна платформа, реалізована засобами Moodle) та сім online ресурсних складових контентоспрямованих на специфіку спеціальності «Видавництво та поліграфія» (у розрізі її поліграфічних та мультимедійних потреб). Розглянуто змістове навантаження базової навчальної платформи та online ресурсних складових подання навчального контенту з прикладами їх вмісту. У наведених ресурсних складових здійснюється реалізація віртуальних та віртуалізованих форм організації занять та відповідних засобів навчання, засобів взаємодії (індивідуальної та колективної), методів підвищення мотивації «цифрового» студента до навчання та методів активізації його пізнавальної діяльності. З’ясовано, що для реалізації підтримки процесу студентоцентрованого навчання необхідно забезпечити віртуальне навчальне середовище окремими та водночас взаємопов’язаними компонентами двох груп: 1) для підтримки навчання на основі online взаємодії (пропоновані компоненти даної групи: індивідуалізація професійної взаємодії, колективна взаємодії та підтримка колективної комунікації, підтримка міжособистісної комунікації вільного спілкування) та 2) компонентів ресурсної підтримки навчання (пропоновані компоненти даної групи: підвищення оперативності виконання поточних операцій професійного спрямування, інформація за фахом та колекції медіаконтенту, емуляція та симуляція об’єктів і процесів, хмарні середовища). Наведено приклад реалізації базової навчальної платформи та online компоненту, що забезпечує підтримку процесу візуалізації в 3D просторі творчих мікропроєктів студентів спеціальності «Видавництво та поліграфія».ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectвіртуальне навчальне середовищеru_RU
dc.subjectстудентоцентроване навчанняru_RU
dc.subjectзасоби навчанняru_RU
dc.subjectзасоби взаємодіїru_RU
dc.subjectметодиru_RU
dc.subjectструктураru_RU
dc.subjectмодуліru_RU
dc.subjectonline ресурсиru_RU
dc.subjectкомпонентиru_RU
dc.titleСтруктура віртуального навчального середовища підтримки студентоцентрованого навчання зі спеціальності «Видавництво та поліграфія»ru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (КСіТ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
!!! 2885-Текст статті-17725-1-10-20200930 - ОПУБЛИКОВАНА 30.09.2020!.pdf474,95 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.