Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24958
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorШталь Т. В.-
dc.contributor.authorШульга Д. А.-
dc.contributor.authorТорпуп Д. А.-
dc.date.accessioned2021-03-18T10:08:07Z-
dc.date.available2021-03-18T10:08:07Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationШталь Т. В. Теоретико-методологічний аналіз поглядів учених на визначення поняття «конкурентоспроможність» / Т. В. Шталь, Д. А. Шульга, Д. А. Торпуп. // Бізнес Інформ. - 2020. - №11. - C. 13-17.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24958-
dc.description.abstractПроаналізовано тлумачення поняття «конкурентоспроможність» і визначення важливості привертання уваги підприємств до цієї теми. Актуальність проблеми підвищення конкурентоспроможності підприємств визначається не тільки потребами внутрішнього розвитку та життєзабезпечення країни, а й тими глибокими змінами, які відбуваються в сучасній системі міжнародних економічних відносин і спрямовані на формування нового міжнародного поділу праці та нового механізму розподілу світового доходу. Ніколи раніше в історії міжнародних відносин феномен конкурентоспроможності не набував такого актуального значення, як тепер. Перед Україною постає питання сталого розвитку економіки, що характеризується підвищенням адаптивності до змін навколишнього середовища, а також наявністю сприятливих умов для функціонування та постійним збільшенням конкурентних переваг. Межа між конкурентоспроможністю фірм, галузей і конкурентоспроможністю країни є вкрай умовною. Одним із найбільш глобалізованих ринків на сьогодні є ринок продукції машинобудування, який часто визначає міжнародну конкурентоспроможність країни та її роль на світовій арені. У цьому аспекті особливої актуальності набувають питання формування конкурентних переваг вітчизняних підприємств на міжнародних ринках як основи їх довгострокової присутності на цих ринках. Здійснивши аналіз теоретичних засад поняття міжнародної конкурентоспроможності, було визначено, що наразі немає загальноприйнятого визначення змісту та розуміння даної категорії. Підприємства мають розуміти, що поняття «конкуренція» та «конкурентоспроможність» не є взаємозамінними. Компаніям необхідно проводити оцінку рівня міжнародної конкурентоспроможності для того, аби розуміти стан речей і вжити адекватні заходи, якщо рівень міжнародної конкурентоспроможності є незадовільним. Таким чином, пошук точок зростання рівня міжнародної конкурентоспроможності та вплив на них є критично необхідною умовою ефективної діяльності підприємства в сучасному світі.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectконкурентоспроможністьru_RU
dc.subjectконкуренція конкурентоспроможністьru_RU
dc.subjectконкуренціяru_RU
dc.subjectміжнародна конкурентоспроможністьru_RU
dc.subjectміжнародний ринокru_RU
dc.subjectконкуренція в зовнішньоекономічних відносинахru_RU
dc.titleТеоретико-методологічний аналіз поглядів учених на визначення поняття «конкурентоспроможність»ru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (МЕМ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Шталь стаття -2020-.pdf259,16 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.