Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25065
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСущ О. П.-
dc.date.accessioned2021-03-29T07:48:14Z-
dc.date.available2021-03-29T07:48:14Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationСущ О. П. Деякі аспекти участі територіальної громади і держави в корпоративному інвестуванні / О. П. Сущ. // Науковий вісник Ужгородського Національного Університету. Серія «Право», 2020. - № 62. – С. 245–249.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25065-
dc.description.abstractНа підставі аналізу норм Закону України «Про інститути спільного інвестування» у статті досліджено проблемні аспекти участі територіальної громади і держави у інститутах спільного інвестування (пайових та корпоративних інвестиційних фондах). Предметом статті є суспільні відносини, що виникають у сфері діяльності інститутів спільного інвестування. Метою статті є визначення проблемних аспектів участі територіальної громади та держави в інститутах спільного інвестування та формулювання пропозицій щодо вдосконалення законодавства у сфері корпоративного інвестування. Для досягнення поставленої мети поставлено таке завдання: дослідити норми Закону України «Про інститути спільного інвестування» та судову практику щодо проблемних аспектів участі територіальної громади і держави в діяльності інститутів спільного інвестування. Проблематика участі територіальної громади і держави у правовідносинах з корпоративного інвестування є актуальною з огляду на те, що законодавством України не заборонено територіальній громаді і державі набувати корпоративних прав та бути учасниками корпоративних правовідносин, проте Законом України «Про інститути спільного інвестування» участь територіальної громади та держави в інститутах спільного інвестування забороняється, але не зважаючи на таку заборону на практиці існують випадки, що підтверджують таку участь. Чинним законодавством України прямо і безпідставно заборонено територіальній громаді або державі бути учасниками інститутів спільного інвестування, при тому, що законодавство України передбачає можливість участі держави, або територіальної громади у корпоративних правовідносинах. Норми Закону України «Про інститути спільного інвестування» містять заборону щодо участі територіальної громади і держави в корпоративних і пайових інвестиційних фондах, проте нічого не вказано про заборону придбання їх цінних паперів, що призводить до неоднакового застосування ст. 4 Закону України «Про інститути спільного інвестування» та фактично створює обхід закону. На нашу думку, ст. 4 Закону України «Про інститути спільного інвестування» потребує доопрацювання шляхом внесення змін стосовно питання, хто може бути учасником інституту спільного інвестування. Означена норма повинна застосовуватися на практиці і тлумачитися однозначно.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectкорпоративне інвестуванняru_RU
dc.subjectінститути спільного інвестуванняru_RU
dc.subjectпайові інвестиційні фондиru_RU
dc.subjectкорпоративні інвестиційні фондиru_RU
dc.subjectкорпоративні правовідносиниru_RU
dc.subjectтериторіальна громадаru_RU
dc.titleДеякі аспекти участі територіальної громади і держави в корпоративному інвестуванніru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Статті (ПРЕ)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.