Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25576
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorГур’янова Л. С.-
dc.contributor.authorПанасенко О. В.-
dc.contributor.authorВознюк С. М.-
dc.date.accessioned2021-07-01T08:24:37Z-
dc.date.available2021-07-01T08:24:37Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationГур’янова Л. С. Системний аналіз і моделювання ринку освітніх послуг / Л. С. Гур’янова, О. В. Панасенко, С. М. Вознюк // Сучасний стан наукових досліджень та технологій в промисловості. ‒ 2021. ‒ № 1 (15). ‒ С. 32–42.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25576-
dc.description.abstractПредметом дослідження є комплекс моделей системного аналізу ринку освітніх послуг. Мета роботи – розробка комплексу моделей системного аналізу ринку освітніх послуг України, що дозволяють оцінити стан регіональних сегментів ринку; виділити сегменти, найбільш чутливі до скорочення мережі освітніх закладів; оцінити конкурентоспроможність освітніх послуг на зовнішньому ринку; визначити найбільш привабливі сегменти зовнішнього ринку. В статті вирішуються наступні завдання: розробити моделі класифікації регіонів за рівнем розвитку системи освіти; моделі комплексної оцінки рівня розвитку системи освіти, що дозволяють оцінити позиції України в порівнянні з європейськими країнами; розробити моделі класифікації зовнішніх сегментів ринку за рівнем привабливості для просування освітніх послуг ВНЗ України в контексті експортно орієнтованої моделі розвитку. Використовуються такі методи: системний аналіз - для опису об'єкта дослідження, концептуального підходу та комплексу розв'язуваних завдань; кластерний аналіз - для побудови моделей класифікації; методи таксономії, метод оцінювання рівня розвитку - для побудови рейтингової оцінки позиції України на ринку освітніх послуг. Отримано наступні результати: розроблено угруповання регіонів України за рівнем розвитку системи освіти, виділені "опорні" для формування мережі освітніх закладів регіони; запропонована система рейтингової оцінки країн на ринку освітніх послуг; виділені найбільш привабливі для просування освітніх послуг ВНЗ України зовнішні сегменти ринку. Висновки: реалізація моделей дозволила зробити висновок, що склад "опорних" для формування мережі освітніх закладів регіонів включає такі регіони, як м. Київ, Харківську, Одеську, Запорізьку, Львівську, Дніпропетровську області. Освітні послуги ВНЗ цих регіонів користуються найвищим попитом, проте ці ж регіони є найбільш уразливими до фази спаду ринку. Аналіз "заміщуючого" ефекту дозволив зробити висновок, що Україна характеризується високою рейтинговою оцінкою рівня розвитку системи освіти в порівнянні з європейськими країнами. В контексті експортно орієнтованої моделі розвитку виділені привабливі для України зовнішні сегменти ринку.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectосвітаru_RU
dc.subjectосвітні послугиru_RU
dc.subjectринок освітніх послугru_RU
dc.subjectсистемний аналізru_RU
dc.subjectмоделюванняru_RU
dc.subjectкластерний аналізru_RU
dc.subjectтаксономічний показникru_RU
dc.titleСистемний аналіз і моделювання ринку освітніх послугru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (ЕКСА)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
227961-Текст статті-518829-1-10-20210329.pdf657,72 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.