Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25645
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЛебідь О. В.-
dc.date.accessioned2021-07-08T06:52:36Z-
dc.date.available2021-07-08T06:52:36Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЛебідь О. В. Роль організаційної культури в реалізації механізму управління стратегічними змінами на підприємстві / О. В. Лебідь // Актуальні проблеми інноваційної економіки. ‒ 2020. ‒ №. 1. ‒ С. 87–91.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25645-
dc.description.abstractДослідження присвячено ідентифікації місця організаційної культури в парадигмі сучасного менеджменту, що вирішує практичну проблему оптимізації механізму управління стратегічними змінами на підприємстві. Мета статті полягає у вирішенні практичної проблеми оптимізації механізму управління стратегічними змінами на підприємстві в парадигмі сучасного менеджменту. Результати. Визначено місце організаційної культури в механізмі управління змінами як складової непрямих чинників впливу стратегічного спрямування. Сутність організаційної культури розкрито через такі складові, як набір прийомів і правил вирішення проблем зовнішньої адаптації й внутрішньої інтеграції працюючих, набір найбільш важливих допущень, складний комплекс допущень, набір положень, сукупність основних переконань, система матеріальних і духовних цінностей, соціально-духовне поле компанії, складна композиція різних допущень і передумов. Розглянуто системоутворюючі елементи організаційної культури: біхевіористичні складові, морально-етичні складові, когнітивні складові, матеріальні складові. Ідентифіковано глобальні і локальні цілі формування організаційної культури, а також інструменти їх реалізації. Доведено актуальність коригування місії підприємства відповідно до принципів соціальної відповідальності, що включає елементи зовнішньої та внутрішньої корпоративної стратегії. Висновки. Розкрито особливості імплементації парадигми організаційної культури в бізнес-середовищі України з урахуванням таких характеристик як: правовий нігілізм, що призвів до деформації правової свідомості; відношення до витрат, пов’язаних з формуванням і підтриманням елементів організаційної культури, як непродуктивних; низький рівень усвідомлення ролі бізнесу в суспільних процесах; нерівномірність врахування інтересів зацікавлених сторін, відсутність управлінських навичок з питань організаційної культури у менеджерів малих та середніх підприємств.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectорганізаційна культураru_RU
dc.subjectстратегічне управлінняru_RU
dc.subjectмеханізм управлінняru_RU
dc.subjectсоціальна відповідальність бізнесуru_RU
dc.titleРоль організаційної культури в реалізації механізму управління стратегічними змінами на підприємствіru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (МЕВ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
117_Лебiд__стаття_Менеджмент_Акт_пробл_iнновац_ек_№_1_2020_87-91.pdf218,77 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.