Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25827
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБондаренко Л. М.-
dc.contributor.authorКозуб В. О.-
dc.date.accessioned2021-07-22T09:08:49Z-
dc.date.available2021-07-22T09:08:49Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationБондаренко Л. М. Особливості оцінки ефективності стратегії виходу компаній на зарубіжні ринки / Л. М. Бондаренко, В. О. Козуб // Сучасні реалії фінансово-економічного розвитку регіонів, галузей, підприємств, бізнесу: монографія; за ред. Л. М. Савчук, Л. М. Бандоріної. ‒ Дніпро: Пороги, 2020. ‒ С. 462–476.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25827-
dc.description.abstractУ дослідженні авторами зазначено, що для забезпечення успішного функціонування протягом тривалого періоду часу компанії повинні не тільки оцінювати поточну ситуацію, а й визначати свої спроможності діяти на ринку в майбутньому, вміти обирати правильні цілі розвитку, тобто управляти своєю ефективністю. З’ясовано, що найбільша кількість невдач у розширенні зовнішньоекономічної діяльності українських компаній відноситься до початкових стадій підготовки та реалізації процесу виходу компанії на новий ринок, який носить проектний характер. Доведено необхідність за запропоновано порядок визначення такого обсягу продажів, за яким компанія не буде втрачати кошти, пов’язані з організацією нового процесу, а також з формуванням та зростанням лояльності покупців до нового учасника ринку і його продукту, тобто визначення мінімальної партії продукції при виході компанії на новий ринок. Виділено основні аспекти, які впливають на результативність і успішність процесу виходу компанії на новий ринок, а саме необхідність стабілізації початково заданої ціни продукту на весь період проведення продажів в обсязі точки беззбитковості та врахування динамічного характеру постійних витрат на початку здійснення проекту. Для обробки значної кількості інформації, що постійно змінюється, а також врахування клієнтоорієнтованості виходу компанії на зовнішній ринок запропоновано використання сучасних інформаційних технологій, зокрема, таких як ERP-система та CRM-система. Наведено методику оцінки ефективності діяльності та визначення так званих «внутрішніх запасів ефективності» компанії при здійсненні процесу виходу на зарубіжні ринки. Відповідно до запропонованої методики проведено аналіз виявлення потенційних внутрішніх можливостей трьох умовних компаній за два роки, результати якого дозволяють виявити, чи спроможні компанії в подальшому успішно розвиватися.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectефективністьru_RU
dc.subjectпроектru_RU
dc.subjectкомпаніяru_RU
dc.subjectзовнішньоекономічна діяльністьru_RU
dc.subjectзовнішній ринокru_RU
dc.subjectпоказники ефективностіru_RU
dc.titleОсобливості оцінки ефективності стратегії виходу компаній на зарубіжні ринкиru_RU
dc.typeBook chapterru_RU
Располагается в коллекциях:Монографії (МЕМ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Розділ.pdf459,92 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.