Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25866
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorДіденко Ж. І.-
dc.date.accessioned2021-07-29T12:09:55Z-
dc.date.available2021-07-29T12:09:55Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationДіденко Ж. І. Формування м’яких навичок у майбутніх менеджерів на заняттях англійської мови в умовах дистанційного навчання / Ж. І. Діденко // Актуальнi питання гуманiтарних наук. – 2021. – Вип 35. – Т. 2. – С. 266-271.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25866-
dc.description.abstractУ статті були розглянуті різні підходи вітчизняних та іноземних вчених до поняття м’яки навички. Метою даного дослідження було розглянути поняття м’яки навички («soft skills») та скласти приклади вправ для формування м’яких навички («soft skills») у студентів з спеціальності менеджмент в умовах дистанційного навчання. Проаналізував теоретичні та статистичні данні як вчених, так і громадських організацій, було сформульоване поняття м’яких навичок. Отже, м’яки навички це - вміння людини, які сприяють міжособистісному спілкуванню, проявляти особистісні якості та об’єднують професійні навички, наприклад, працювати в команді, лідерство, успішна взаємодія з клієнтами та інш. Зроблена класифікація м’яких навичок на основі характеристик їх основних якостей необхідних для майбутніх фахівців в сфері менеджменту. Було виділено три групи навичок, які відповідають задачам, вирішуваних за допомогою навичок. Перша група - комунікативні навички, співвідноситься з виконання задач, спрямованих на взаємодію з іншими людьми. Друга група – особистісні навички, пов’язана з управлінням особистісних якостей. Третя група - професіональні навички, співвідноситься з виконання професіональних задач. Звернено увагу, що під час дістанційного навчання необхідно активізувати формування та розвиток м’яких навичок у студентів за допомогою різних форм і методів на заняттях англійської мови, тому що у молодих людей зменшується час реального спілкування та збільшується віртуальне. Було наведено приклади ефективних вправ для формування м’яких навичок у студентів в умовах дистанційного навчання. Вважається, що поданий у статті матеріал приверне увагу науковців, викладачів до розвитку понять м’яки навички, для створення більш обґрунтованої їх теоретичної класифікації та приведуть до масштабного впровадження в навчальні плани і навчальні програми дисциплін необхідних компонентів для розвитку у студентів навичок майбутніх успішних та конкурентноспроможніх фахівців.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectм’які навичкиru_RU
dc.subjectособистісні якостіru_RU
dc.subjectформування навичокru_RU
dc.subjectкомунікативні навичкиru_RU
dc.subjectпрофесійні навичкиru_RU
dc.titleФормування м’яких навичок у майбутніх менеджерів на заняттях англійської мови в умовах дистанційного навчанняru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (ПІФП)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Діденко, стаття.pdf436,04 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.