Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25883
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кравченко Г. Ю. | - |
dc.contributor.author | Лю Мейхуань | - |
dc.date.accessioned | 2021-08-17T09:31:24Z | - |
dc.date.available | 2021-08-17T09:31:24Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Кравченко Г. Ю. Особливості формування професійної компетентності майбутнього вчителя музики в закладах вищої освіти Китаю / Г. Ю. Кравченко, Лю Мейхуань // Електронний журнал «Адаптивне управління: теорія і практика». Серія «Педагогіка». – 2021. – Т.10. – № 20. https://amtp.org.ua/index.php/journal/issue/view/20. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25883 | - |
dc.description.abstract | Вивчення й аналіз педагогічних надбань теоретиків і практиків освіти уможливлює розуміння базових категорій компетентнісного підходу. Одним зі стратегічних напрямів сучасної мистецької освіти є впровадження компетентнісного підходу. Саме орієнтація на досягнення певного освітнього результату, пошук нових форм і методів мистецького навчання в останні десятиліття визначає ключові тенденції сучасної професійної підготовки майбутніх фахівців мистецької освітньої галузі. У змісті статті розкрито значення поняття професійної компетентності вчителя музики. Встановлено, що поняття професійної компетентності вчителя музики разом із близькими йому категоріями фахової, методичної компетентності, а також деякими предметними компетенціями музиканта-педагога останнім часом міцно увійшло до наукового обігу музично-педагогічної теорії і практики. У статті розглянуто погляди науковців на зміст поняття «професійна компетентність майбутнього вчителя музики» та «професійна компетентність викладача музики». Особливу увагу приділено розкриттю їх сутнісних характеристик із позицій підготовки студентської молоді в університетах Китаю. Враховуючи особливості характеристик змісту зазначених понять визначено: базові здібності, які спираються на фізіологічну здатність, що є основою для всіх видів професійної діяльності вчителів музики; професійні здібності, які передбачають професійну якість як основу різноманітних професійних знань, вмінь та навичок; здібності до викладання, що забезпечуються наявністю сучасних професійних знань, в основу яких покладено міжпредметні інтеграційні зв’язки, оволодіння якими допомагає вчителю збуджувати в учнів естетичні здібності та удосконалити власні освітні методи навчання та виховання; інноваційні здібності передбачають якісну музичну освіту, що змінює статус викладачів та забезпечує реалізацію їх власних творчих ідей; лідерські здібності забезпечують активну позицію викладача та суб’єкт-суб’єктну взаємодію викладача й студента в освітньому середовищі. | ru_RU |
dc.language.iso | uk_UA | ru_RU |
dc.subject | компетенція | ru_RU |
dc.subject | компетентність | ru_RU |
dc.subject | професійна компетентність вчителя музики | ru_RU |
dc.subject | здібності | ru_RU |
dc.subject | заклад вищої освіти | ru_RU |
dc.title | Особливості формування професійної компетентності майбутнього вчителя музики в закладах вищої освіти Китаю | ru_RU |
Располагается в коллекциях: | Статті (ПІФП) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Стаття 1 Кравченко Г.Ю..pdf | 420,82 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.